ROBÒTICA 🤖

 Hola! Benvingudes de nou! Com ja us vaig mencionar en el post de "La Clase de Miren", les properes entrades anaven a tractar sobre Robòtica, aleshores en aquesta entrada comencem el que és la robòtica i la seua aportació dins de l'aula.


La robòtica, la programació i el pensament computacional són en el nostre dia a dia, no simplement alhora de crear un videojoc, sinó que és útil pels problemes quotidians, com per exemple crear una app que permiteixa fer pagaments en targeta des del mòbil, sense la necessitat de traure la targeta fisicament.


L'objectiu de la inclusió del pensament computacional en els currículums escolars, és impulsar l'aprenentatge per formar als més joves en les competències que els facen passar de consumidors a productors de tecnologia. La introducció en l'aula d'activitats que fomenten el pensament computacional, ofereix una sèrie d'advantatges per l'aprenentatge de l'alumnat:

·         - Estimular la creativitat.

·         - Treballar la capacitat de raonament i de pensament crític.

·         - Desenvolupar i reforçar les habilitats numèriques i lingüístiques.

·        -  Fomentar els dots de lideratge i el treball en equip.

Aleshores, nosaltres per aprendre com treballar aquest aspecte dins d'un aula, en les classes de l'assignatura hem estat treballant aquests tres aspectes de forma lúdica. Es va estar jugant amb robots i jocs per treballar el pensament computacional i la robòtica. Un dels robots que hi havien en la classe era el Bee-bot.

Espere que us haja agradat aquesta entrada. I que hagau pogut veure el gran potencial que té emprar robots i jocs de programació dins de l'aula. Adéu!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

INFOGRAFÍA, COMPETENCIAS DIGITALES